poniedziałek, 21 czerwca 2021

Krótkie wakacyjne pozdrowienia

Bez imienia i nazwiska 
ja Cię mocno ściskam 
i przesyłam kilka słów 
na tym kończę - bywaj zdrów.
 Choć czasem świeci słońce, 
choć czasem pada deszcz, 
pozdrowienia, ale gorące 
śle kto ? - chyba wiesz ?
Choć droga daleka, 
Choć wiatr w słowach gra, 
Moc miłych pozdrowień 
Kreślę Tobie - ja.
Chociaż jestem w innym gronie, 
Myśl o Tobie ciągle płonie. 
Pozdrowienia ślę Ci z dali, 
Byśmy wkrótce się spotkali.
Cisza zapadła na morzu, 
Wiatr lekko dyszy we mgle, 
Ten, co pamięta o Tobie, 
Westchnienie gorące Ci śle.
Czas szybko mija, 
pogoda się zmienia, 
a ja przesyłam Ci pozdrowienia!
Gorące jak słońce 
mocne jak wiatr 
pozdrowienia z TATR.
Gorące jak słońce… 
Szybkie jak wiatr… 
Pozdrowienia z oddali 
Przesyłam po fali…
Gorące jak Zakopiańskie słońce 
Mocne jak podhalański wiatr 
Pozdrowienia Ci wysyłam 
z wysokich szczytów Tatr.
Grillujemy sobie smacznie, 
biesiadowanie zaraz się zacznie, 
gorące wakacyjne uściski przesyłamy, 
bo tęsknimy tutaj za Wami!
Ile piasku jest na plaży, 
ile ciał się tutaj smaży, 
ilu w morzu jest rybaków, 
ile ryb i skorupiaków 
tyle przesyłam buziaków .
Jedzie pociąg 
Górą lasem 
Podskakuje sobie czasem 
Papatki przesyłam z podróży 
Która już mi wiele wróży.
Jestem tu , jestem tam wszędzie pełno mnie. 
Pytasz czy muszę, pytasz czy chcę 
tak śmigać przez świat na jednym tchu. 
Dla mnie to życie , dla mnie to raj być tu i być tam.
Kilka łez uronię tu, a tam już śmieję się. 
Kilka słów powiem tu, a tam milczę jak głaz. 
Kilka zdjęć zrobię tu, a tam znów żadnego.
Pozdrowienia prześlę stąd a stamtąd znów zapomnę. 
Jestem tu jestem tam, bo taki jest już mój świat.
Karta śle widok, 
oczy spojrzenie, 
usta ślą uśmiech, 
a ja pozdrowienie!
Kwiat jest pamięcią... 
Noc tajemnicą... 
Lato marzeniem... 
A widokówka miłym wspomnieniem...
Leniuchujemy, byczymy się, bimbamy, 
zajmujemy się słodkim nic nierobieniem, 
odpoczywamy, więc sami widzicie 
czasu za bardzo nie mamy,
ale zawsze o Was pamiętamy 
i pozdrowienia wakacyjne wysyłamy.
Leżymy na leżaczku, 
wysyłam po buziaczku, 
a nawet i po dwa, 
bo zabawa ciągle trwa.
Mazury, Mazury, Mazury! 
Pływamy łajbą z tektury, 
tam gdzie wiatr zimny wieje 
i komary dzikie tną… 
Żeglarskie pozdrowienia 
wakacyjne przesyłamy! Ahoj!
Morze szumi, słońce świeci, szkoda, 
że czas tak szybko tu leci! 
Wkrótce zostaną mi tylko wspomnienia, 
a Tobie przesyłam serdeczne pozdrowienia!
Na górze morze , na dole piasek,
opalamy się na słońcu jak para kiełbasek
Na nadmorskiej plaży słońce mocno grzeje, 
na super wakacje dając mi nadzieję. 
Mieszam te promienie razem z bursztynami 
i wysyłam Tobie wraz z pozdrowieniami.
Na plażę przybyłam, ciało opaliłam, 
w morzu się pluskałam, piwko w siebie lałam. 
Tak sobie rymuję, słodko leniuchuję, 
a Ciebie w marzeniach mocno znów całuję!
Na wietrze - wiejące 
W deszczu - moknące 
Na słońcu - się suszące 
W morzu - pływające 
Ślę pozdrowienia gorące.
Opalam śmiało ciało, wciąż słońca jest mi mało! 
Pozdrawiam z przepięknej plaży 
- szkoda, że się nie możesz ze mną po smażyć.
Po morzu płynie drewniana łódka, 
mi już kompletnie nie wchodzi wódka! 
Wczoraj się strułam wściekłymi psami, 
Pozdrawiam i niech moc będzie z Wami.
Od miłego pozdrowienia 
Zaczynam te wyliczenia 
Jezioro błękitne 
Pogoda cudowna 
Ryb mnóstwo 
Grzybów też 
I miła atmosfera jest!
Pod cieniem palmy pisałam te pozdrowienia, 
chcąc przesłać Ci choć odrobinę 
letniego morskiego tchnienia. 
Niech ta kartka do Ciebie doniesie
promieni słonecznych garść 
i zapach soczystych pomarańczy.
Pozdrawiam z wakacji, 
bez żadnych atrakcji, 
siedzę w przydrożnym barze 
i o Tobie marzę!
Pozdrowienia śle z oddali, 
byśmy szybko się spotkali 
Daje Ci buziaka słowami 
bo odległość między nami 
nie pozwala dać ustami.
Pozdrowienia z wakacji 
na listku akacji 
dla mojej dziewczynki 
na jej ust malinki.
Przez miasto płynie rzeka, 
w dolinie płynie mgła, 
gorące pozdrowienia ze… 
przesyłam Tobie, Ja.
Robię zdjęcia, wcinam lody, 
kąpiel biorę dla ochłody, 
odpoczywam bez wytchnienia 
i przesyłam pozdrowienia!
Siedzę dziś na piasku, 
wśród innych golasków. 
Ściskam Cię z oddali, 
bo mnie słońce pali.
Słoneczne - że aż parzy, 
Gorące - jak piasek na plaży 
Złociste - jak bursztynu drobiny 
Wesołe - jak wczasowiczów miny
Słone - jak morska bryza 
Spienione - jak na fali kryza 
Zielone - jak wodorosty na patyku 
Takie pozdrowienia ślę Ci znad Bałtyku.
Słońce, piasek, woda 
nam się tutaj podoba. 
Po plaży chodzimy 
o Tobie myślimy, 
słonko nam przygrzewa 
szkoda że Cię tu nie ma 
Pozdrowienia więc Ci przesyłamy 
i całusy dla Ciebie mamy.
Szybkim latem 
Leśnym echem 
Moc pozdrowień 
przesyłam wraz z uśmiechem.
Tak sobie dryfuję, 
chłopaków prowokuję. 
A nuż się jakiś napatoczy 
i ochoczo do wody wskoczy. 
Bo moje galotki pożyczone od ciotki, 
sprawiają, że niejeden wymięka 
i u stóp moich stęka.
To są pozdrowienia specjalnie dla Ciebie, 
wysyłam w nich słońce na błękitnym niebie, 
miły szum Bałtyku, plaży piach gorący, 
i okruch bursztynu tak ładnie błyszczący.
Tyle ile chmurek na niebie, 
tyle pozdrowień wakacyjnych 
i serdeczności ślę do Ciebie!
Udanego wakacyjnego wypoczynku, 
samych słonecznych dni wakacji życzę.
Udanych wakacji 
Na górze morze, 
na dole piasek 
- opalamy się na słońcu 
jak para kiełbasek!
U mnie super. 
Deszczyk pada, 
słonko świeci 
czas i pieniądz szybko leci. 
Pozdrawiam
Uroczych wakacji życzę 
Płynie statek po fali, 
wiatr w białe żagle dmie 
- ktoś, kto pamięta o Tobie, 
pozdrowienia Ci śle.
W dole płynie woda, 
A nad wodą gęsta mgła. 
Serdeczne pozdrowienia z wakacji, 
Zasyłam Ci ja.
Wiatr tutejszy mocno dmucha, 
szepcze sercu coś do ucha, 
a me serce nie z kamienia 
więc przesyłam pozdrowienia
Z daleka czy bliska 
Przesyłam całuska 
I pozdrowienia słodziutkie 
Choć takie króciutkie
Z daleka od Ciebie płyną marzenia, 
Z daleka od Ciebie ślę pozdrowienia. 
Gdziekolwiek jestem, wszystko co robię, 
Zawsze i wszędzie myślę o Tobie.
Z letnim wietrzykiem, 
z kaszubskim echem 
śle pozdrowienia z uśmiechem.
Znad morza błękitnego 
Bardzo wzburzonego 
Przesyłam pozdrowienia 
Do miłego zobaczenia.
Z palmą nad głowami, 
w rękach z kolorowymi drinkami 
i spaleni słońcem wakacyjnego nieba 
ślemy do Was te urlopowe pozdrowienia!
Z samego serca polskich Tatr, 
Jak zapach konwalii pobudza wspomnienia, 
Tak ja przesyłam gorące pozdrowienia.
Ze szczytów Tatrzańskich 
Z Krupówek góralskich 
Przesyłam całuski 
Tobie mój milutki.
Z szumem górskich wodospadów 
Z jaskiniowym echem 
Moc pozdrowień z ... 
Ślę Wam ... z uśmiechem
Złociste słońce świeci na niebie 
Maluje promienie na błękitnym tle 
A ja z daleka ze szczerym uśmiechem 
Moc gorących pozdrowień Ci ślę.









































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz